Projektowanie etykiet
Każda forma reklamy rozpoczyna się pomysłem, w którym rodzi się jej szkic, wstępna koncepcja. Projekt opakowania jest niezwykle znaczącym elementem tworzenia kampanii marketingowych oraz ma on ma na celu nie tylko wprowadzić w życie wizję reklamy. Służy on także do wykonania jej kreatywnego, wyjatkowego obrazu, który będzie się wyróżniał na tle pozostałych reklam. Z jednej myśli da się zmajstrować zarówno prosty projekt, jak i swoiste dzieło sztuki, jakie na pewno będzie się wyróżniać. Przy tworzeniu projektu graficznego muszą zostać zachowane odrębne zasady, zarówno techniczne, a także stylistyczne. Grafik, dla którego projektowanie opakowań to codzienność musi zastosować się do wymagań i preferencji osoby zlecającej. Jego dzieło w pierwszej kolejności powinno zaskoczyć zarówno jego samego oraz osobę, w której głowie zrodził się pomysł na daną formę reklamową. Niesłychanie istotna jest stylistyka projektu graficznego. Właściwy wybór barw a także całkowitego stylu powinien być szczegółowo przemyślany, by wszystko pasowało ze sobą w harmonii. Projektowanie etykiet jest równie ważnym elementem, w związku z tym też projekt powinno się dobrze przemyśleć.